Cum livrați plantele?

Plantele se livrează prin firma Dragonstar Curier sau Poșta Română, pentru mai multe informații cu privire la costuri și livrare intrați pe pagina “Livrare și plată”.

În ce locații se efectuează livrările?

Pepiniera noastră produce și comercializează plante ornamentale și material săditor pe tot teritoriul României prin diferite firme de curierat sau Poșta Română.

Care este valoarea minimă a unei comenzi?

Comanda minimă este de 150 RON. Am ales această valoare datorită costurilor ridicate de ambalare și a timpului necesar pentru pregătirea fiecărui colet.

Cum pot plasa o comandă?

Comenzile se pot face:

Cum efectuez plata comenzii?

Comanda poate fi plătită în următoarele feluri:

  • Ramburs în numerar la primirea coletului.
  • Transfer bancar înainte de livrare.

Cum voi ști când ajunge coletul?

În momentul în care coletul este predat la curier noi vă vom trimite un mesaj pe numărul de telefon oferit de dumneavoastră. După predarea coletului acesta va fi livrat în maxim 3 zile lucrătoare.

Cum pot modifica o comandă (adăugăm sau eliminăm plante, anulăm comanda)?

Pot deschide coletul în prezența curierului?

Din păcate acest lucru nu este posibil, deoarece curierul nu este un angajat al Copacei.ro, ci un reprezentant al firmei de transport. Ei asigură transportul în cele mai bune condiții al coletului dumneavoastră. În cazul în care coletul este deteriorat aveți dreptul de a-l refuza. Dacă plantele nu corespund, vă rugăm să ne contactați și vom rezolva problema în cel mai scurt timp. Mai multe informații pe pagina de „Livrare și plată”.

Nu am primit unele produse în comandă, ce fac?

În acest caz vă rugăm să ne contactați și vom trimite un nou pachet care să conțină produsele respective, fără niciun cost suplimentar de transport.

Pot returna produsele?

Produsele se pot returna în anumite condiții, vă rugăm să citiți pagina de “Returnarea produselor“.

Există o perioadă de garanție pentru produse?

Oferim o perioadă de garanție de 30 de zile de la expedierea coletului. Aveți mai multe informații despre asta pe pagina de “Calitate și garanție

Oferiți reduceri?

În cazul în care comenzile sunt de sume mai mari putem discuta despre anumite reduceri, direct, prin telefon.

Un produs nu este pe stoc, îl veți mai avea în viitor?

Tot timpul încercăm să ne reînnoim stocurile, dar, în cazul plantelor pe care le importăm, nu facem transporturi foarte des, de aceea ar putea să dureze mai mult până aducem ceva. Un alt aspect ar fi producția proprie, care vine doar o dată pe an. În orice caz, puteți să ne întrebați despre orice produs.

De unde sunteți?

Pepiniera este localizată în Zalău, județul Sălaj, pe strada Freziilor.

Mai multe informații pe pagina de “Contact“.

Se poate vizita pepiniera?

Cu siguranță! Vă invităm sa veniți la noi și să vă alegeți plăntuțele preferate. O parte este destinată pentru garden center, magazin, iar pepiniera mare este destinată producerii de plante.

Pe lângă asta, noi dorim să transformăm pepiniera, în timp, într-o grădină botanică unică în lume, un parc dendrologic unde toată lumea poate să admire sute de specii și soiuri interesante, numit Magnolia Parc. Ne bucurăm să vă primim la noi nu doar în scopuri comerciale, haideți chiar și pentru o plimbare în natură, în liniște.

Când putem vizita pepiniera?

Pepiniera se poate vizita în timpul orelor de program sau în afara lor cu rugămintea să dați un telefon în prealabil.

Pentru comenzi mai mari ce necesită multă pregătire, va rugăm din nou să ne telefonați în prealabil, deoarece este posibil să fim ocupați cu alte comenzi.

Ce orar aveți?

L-V – 09:00-17:00

S – 09:00-14:00

D – Închis

Fiind o afacere de familie, suntem disponibili și în afara orelor de program sau duminica.

Cum arată pepiniera?

Puteți vedea poze reale din pepiniera noastră pe pagina “Despre noi”.